Woensdag 16 dec om 10:00 en om 19:30 vertel ik je waarmee jij nu nog compleet de mist ingaat met jouw content, waarom badass content jouw ideale klant hoteldebotel maakt van jouw brand én de musthaves van een truly badass tekst.
Woensdag 16 dec om 10:00 en om 19:30 vertel ik je waarmee jij nu nog compleet de mist ingaat met jouw content, waarom badass content jouw ideale klant hoteldebotel maakt van jouw brand én de musthaves van een truly badass tekst.
Klik hier (mail is al geschreven) om een bericht te ontvangen wanneer de datum van de volgende masterclass bekend is.
𝗪𝗲 𝘃𝗲𝗿𝘇𝘂𝗶𝗽𝗲𝗻 𝗶𝗻 𝗱𝗲 𝗵𝗼𝗲𝘃𝗲𝗲𝗹𝗵𝗲𝗶𝗱 𝗽𝗼𝘀𝘁𝘀, 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝘀𝗯𝗿𝗶𝗲𝘃𝗲𝗻, 𝘄𝗲𝗴𝗴𝗲𝘃𝗲𝗿𝘀, 𝗥𝗲𝗲𝗹𝘀, 𝗮𝗱𝘃𝗲𝗿𝘁𝗲𝗻𝘁𝗶𝗲𝘀; 𝘃𝗲𝗲𝗹 𝘃𝗮𝗻 𝗮𝗹𝗹𝗲𝘀 𝗲𝗻 𝘃𝗼𝗼𝗿𝗮𝗹 𝘃𝗲𝗲𝗹 𝘃𝗮𝗻 𝗵𝗲𝘁𝘇𝗲𝗹𝗳𝗱𝗲.
De markt is VERZADIGD. Instagram, LinkedIn, alles zit VOL. Er kunnen GEEN COACHES of EXPERTS meer BIJ.
Maar ik geloof ook niet dat zolang we maar doen wat we leuk vinden, de juiste mensen vanzelf naar ons toekomen.
Ik ben ervan overtuigd dat we met onze woorden de wereld kunnen veranderen en veroveren.
Heel eerlijk, ik ben the same old posts een beetje zat, wat jij?
Jij bent niet one of many. Jij bent niet ‘weer zo’n’ coach, expert, tekstschrijver, fotograaf, VA.
Je bent the one and only. Met jouw eigen talenten, verhaal, uniqueness, eigenaardigheden, mening, stijl.
Maar onderscheid jij je wel echt, op dit moment? Je valt namelijk niet op met je 13 in een dozijn-content. Dan kan ik net zo goed naar de buurvrouw gaan.
Je deelt af en toe tips, een persoonlijk verhaal, een reviewtje hier en daar. En je moet zeggen, het zet wel wat zoden aan de dijk. Er komen heus wel wat aanvragen binnen, en van daaruit volgen klanten.
– Waar jij nog compleet de mist mee ingaat met jouw content;
– Wat one of a kind teksten doen met jouw ideale klant;
– De absolute musthaves van badass content.
Klik hier (mail is al geschreven) om een bericht te ontvangen wanneer de datum van de volgende masterclass bekend is.
✎ …val je op en trek je aan, ben je onkopieerbaar, uniek, you
✎ …vliegen de gesprekken in je dm en krijg je om de haverklap persoonlijke reacties op je nieuwsbrieven
✎ …maak je van volgers superfans
✎ …ga je bekend staan om jouw one thing
✎ …hangt jouw doelgroep aan je lippen. They want more.
Dat gaat je niet lukken als je braaf binnen de lijntjes blijft kleuren.
Dus laten we jouw woorden persoonlijkheid geven. Kleur. Flair. Oomph. Sex-appeal. Take your pick.
De ondernemer in de screenshots kan geweldig schrijven. Maar ze hield zich nog in.
Samen hebben we de teksten in aanloop van haar lancering real and raw gemaakt.
Daardoor vlogen de challenge-deelnemers op haar af; 395 werden het er in totaal. Als klap op de vuurpijl verkocht ze vanuit die challenge 9x haar high-end traject.
Karlijn Kwint, Vogelvrij Ondernemen: “Ik heb nog nooit zó snel zo veel aanmeldingen binnengekregen bij een lancering! “
Lotte heeft me geholpen om de teksten voor de lancering van mijn online challenge 10x krachtiger te maken dan dat mij zelf lukte.
Ik kan leuk schrijven, maar als ik iets ga aankondigen of een webpagina wil vullen heb ik vaak de neiging om in mijn teksten praktisch en feitelijk te blijven.
Lotte wist me zo te begeleiden dat er veel meer vuur en pit in mijn teksten kwam, zonder dat ik mijn eigen manier van communiceren verloor.
Ik ben ontzettend blij met haar hulp en feedback, en merk direct het effect: ik heb nog nooit zó snel zo veel aanmeldingen binnengekregen bij een lancering!
Dit deel ik niet om te pochen, maar om te laten zien maar wat voor een impact teksten hebben als er meer pit, plezier, persoonlijkheid in zit. Zonder dat je je eigen manier van communiceren verliest.
Je kunt namelijk de meest gestructureerde funnels bouwen en de ene zichtbaarheidstruc na de andere uit je mouw schudden.
Maar als je teksten ‘wel goed of wel leuk’ zijn, maar niet uitzonderlijk (zoals jij), dan blijf je lang op hetzelfde niveau hangen.
Die misschien wel prima is…
…als persoon al met je koppie boven het maaiveld steekt, maar dat zich nog niet reflecteert in jouw teksten
…tot in je tenen voelt dat jij niet one of many bent, maar het lastig vindt dit te vatten in woorden
…je huidige strategie wel prima werkt, maar je weet dat er véél meer uit te halen valt
…the same old onderwerpen helemaal beu bent, het mag rauwer en het mag anders
…van ‘het gaat wel goed’ naar ‘ze kunnen nu echt niet meer om mij heen’ wil gaan.
…de bibbers krijgen van online zichtbaar zijn
…worstelen met het beschrijven van een onweerstaanbaar aanbod
…nog groentjes zijn als het gaat om klanten – lees, je hebt er 0, 1 of 2 gehad
…wiens contentstrategie non-existent is
…net hun eerste ‘hallo ik ben nieuw op Insta’bericht hebben gepost
Zoals deze dames:
Zo badass. Zijn we bijna aan het einde van deze pagina.
Je hebt alleen een uurtje te missen. Daar ontzettend veel mee te winnen. Ben je aan boord?
Op de registratiepagina kies je tussen woensdag 16 dec 10:00 en 19:30.
See you there.
Helaas, masterclass vol!
Klik hier (mail is al geschreven) om een bericht te ontvangen wanneer de datum van de volgende masterclass bekend is.